Als je in het buitenland woont en in Nederland werkt, zijn er enkele speciale regerls van toepassing op jou, waaronder die met betrekking tot belastingen, zorgverzekering en sociale zekerheid. Tijdens het sollicitatieproces en de onboarding - maar ook wanneer je bij ons werkt - staat het team van de HR International Servicedesk voor je klaar.
Hieronder is meer informatie te vinden over wonen in het buitenland en werken in Nederland.
Via onderstaande links vind je meer informatie over wat je moet weten en regelen:
Via onderstaande links vind je meer informatie over wat je moet weten en regelen:
Je dient altijd in het bezit te zijn van een Burgerservicenummer (BSN) wanneer je in Nederland komt werken. Wanneer je niet in het bezit bent van een BSN, dan kun je digitaal een afspraak maken voor het aanvragen van het BSN via de website van de gemeente Heerlen.
Heb je nog vragen over werken in Nederland? De HR International Servicedesk staat voor je klaar. Stuur je vraag via mail naar: HR-internationalservicedesk@zuyd.nl
Alle vacatures
Zuyd Nieuw Eyckholt 300 6419 DJ Heerlen
E-mail: werken@zuyd.nl